۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۳:۴۲

نایب رئیس شورای شهر فردیس:

تراکم کلاس‌های درس فردیس بیش از ۴۰ دانش‌آموز است

تراکم کلاس‌های درس فردیس بیش از ۴۰ دانش‌آموز است

فردیس- نایب رئیس شورای اسلامی شهر فردیس گفت: تراکم کلاس‌های درس دانش‌آموزان به ویژه در مدارس ابتدایی بیش از ۴۰ نفر است

به گزارش خبرنگار مهر، سید معظم معصوم زاده شامگاه دوشنبه در آئین تجلیل از معلمان شهر فردیس که در سالن ایثارگران شهرداری فردیس برگزار شد، ضمن آرزوی توفیق برای همه معلمان، اظهار کرد: معلمان رسالت گسترده‌ای دارند. بنده هم افتخار دارم در هر جایگاهی که باشم به عنوان یک معلم معرفی شوم.

وی بیان کرد: مشکلات بسیاری در مدارس وجود دارد؛ تک تک اعضای شورای اسلامی شهر فردیس نسبت به مدارس توجه خاصی دارند و از هیچ تلاشی در راستای بهبود وضعیت مدارس فروگذار نیستند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به اینکه از ابتدای این دوره شورای شهر طرح واگذاری ۱۰ قطعه زمین به صورت رایگان به آموزش و پرورش برای احداث مدرسه در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت، عنوان کرد: سرانجام ۲ قطعه زمین به شهرک نگارستان که از زیرساخت شدیدی رنج می‌برد و دارای جمعیت ۴۰ هزار نفری است واگذار شد.

وی اضافه کرد: تراکم کلاس‌های درس دانش آموزان به ویژه در مدارس ابتدایی بیش از ۴۰ نفر است؛ اگر مدارس جدیدی ساخته شود معلمان با آرامش بیشتری می‌تواند کار کنند و دانش آموزان نیز راحت تر تحصیل می‌کنند.

معصوم زاده در راستای بهسازی آسفالت مدارس تصریح کرد: با عنایت به تأمین آسفالت توسط اداره کل نوسازی و به کار گیری ماشین آلات شهرداری فردیس عملیات آسفالت ۲۰ مدرسه صورت پذیرفته است و فاز دوم این عملیات در دستور کار مدیریت شهری فردیس قرار دارد.

کد خبر 5781096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha